Tuesday, January 27, 2009

bahasa melayu part 2

hoho. my third post for today.
i was totally surprised when iman did the same thing. i was like, wtf?
on the same day, i repeated the same sentence for the second time.

something truly unbelievable thing happened. again. -__-
iman posted one entry in bahasa melayu!

read people, read.
kehadapan pembacaku,

apa khabar kamu semua? aku harap kamu berada dalam keadaan sihat walafiat.
Di sini, aku ingin menceritakan tentang pengalamanku bercuti di Felda Sahabat pada hari Ahad yang lalu bersamaan dengan 25 Januari 2009 hinggalah keesokan harinya.

Aku telah meng-escapekan diri daripada menghadiri kelas kimia Encik Karunageran pada petang hari itu. Hal tersebut telah membuatkan temanku, Sheena bertanya tentang di manakah kelibatku pada hari itu. Aku sangat menghargai keprihatinanmu itu, kawanku.

Perjalanan ke Felda Sahabat memakan masa selama..umm aku sendiri pun tidak tahu kerana aku berada dalam keadaan separa sedar hampir seluruh perjalanan. Namun begitu,aku sempat menatap wajah jam di telefonkue yang reject itu, dan aku dapati bahawa kami telah sampai pada pukul 2 beberapa belas minit petang.

Sesungguhnya aku tidak mahu membuang masa menaip karangan yang panjangnya seperti panjangnya barisan kereta yang beratur ke Giant ketika pasaraya itu baru dibuka pada satu masa dahulu.

Oleh sebab talian tanpa wayarku berlagak seperti anjing betina, gambar-gambar tidak dapat di atas-muatkan. aku akan memposkan gambar-gambar itu pada pos yang akan datang.


LMAO ! i love the anjing betina the most. and the simile, i love the giant one. omg, i think they inspire me to post one entry in malay.

do you think i should do that? i think so. xD


until my next bahasa melayu post. ROFL.

No comments: